torsdag 9 maj 2013

One And One And One is three :)





       Hej sjukt länge sen jag bloggade men jag har haft det så fullspäckat så jag har inte hunnit blogga tyvärr och jag kommer nog inte hinna blogga nästa vecka heller för då är det både vårmiddag, Körkonsert på After Eight, & 2prov. Men igår var jag ute med mina underbara vänner och pojkvän <3 och nu äntligen kan jag berätta att vi är ett lyckligt par gäng :) <3 Och med det menar jag att vi alla är ihop med nån. Jag och Johannes är Ihop , Victor och Vicki är ihop (23/4), Julia och KP blev ihop igår <3 Det har aldrig varit så  att vi flickor har varit ihop samtidigt med nån ;).

Men nån gång måste ju vara den första :).  Men nu är vi nästan lite som dendär TV serien Friends 3 pojkar och 3 flickor men kvällen igår blev jättebra även fast Victor inte kunde vara med p.g.a sjukdom men vi for och hälsade på honom en stund efter att vi 5 hade varit till mitt och bakat en kladdkaka. Sen for vi till KP:s och hade onsdags mys ;) <3

Och det var riktigt roligt och då jag åkte hem tog jag bara ett djupt andetag och kände bara hur LYCKLIG jag var <3 Nu är allting helt bra och jag hoppas att det kommer fortsätta såhär bra. Jag tänker bara på den underbara sommaren som kommer att komma mycket snart :D <3 ÅH vilken otroligt bra sommar det kommer bli I år.
Vi i gänget kommer att göra så mycket minnesvärda saker ihop.
Nu är vi 3 par vi får ju hoppas att vi alla 6 alltid kommer att hålla ihop och träffas och fara ut på utfärd med allihop med mopederna :)

Men nu är vi nog skolans par gäng <3 Och idag ska jag också och tanka och jag ska cykla hela nästa vecka eftersom jag inte har nåt behov av att komma snabb till skolan då.  Jag och Johannes fick en random ide eller det var igentligen bara jag som ville verkställa den. Men iden var att jag och Johannes skulle köra till Nykarleby och hälsa på vår hissa lärare som är den bästa vi haft genom åren.

Men det blev inte av eftersom det var så dåligt väder. Det får bli en annan dag det men det ska nog bli av !! :) ;)

  







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar