torsdag 30 maj 2013

Music is My Strength




                 Hej idag hade vi Oxiad i skolan :) Var inte med i nånting där men det var roligt i alla fall. Igår hade jag konsert på musikinstitutet jag sjöng 2 låtar det var knappt nån publik alls :( Men min bästa vän Vicki var och det betydde allt :) Tyvärr kunde Julia inte komma eftersom hon måste hjälpa till att ställa till student fest hemma.

  Jag älskar verkligen att sjunga musiken är en slags styrka för mej eftersom musik säger så mycket mer än vad ord kan säga jag kan få ut alla mina känslor bara med hjälp av en låt som är sorglig eller Lycklig, Jag slapp tyvärr inte med i vårfest programmet i skolan. Jag hade så gärna velat sjunga åt mina 2 underbara vänner som går ut.  Men jag fick i alla fall sjunga åt Vicki på min konsert men jag hade så önskat att Julia skulle hört men hon får ju läsa dehär inlägget nudå å se en film därifrån istället. Älskar verkligen musiken jag vill så gärna jobba inom musikbranschen.

Men det är en svår bransch att komma in i eftersom man måste bli sedd och ha bra låtar om man ska leva på det men hoppas ni gillar låtarna jag sätter upp här det är inte bra kvalitet men det går i alla fall jag hörs ju :). Och jag väljer alltid låtar som berör mej på nåt sätt jag kan inte sjunga låtar som inte berör eller känns bra att sjunga

Vårens Första Dag
 
                                           All This Way  (den låten sjöng jag för mina vänner)   jag spelade också själv :)


  
 
 


2 kommentarer:

  1. All this way av Amanda Fondell eller? :)
    du e otroligt bra på att sjunga!!!

    SvaraRadera
  2. Jo de är Amanda Fondell Å tack så myki <3

    SvaraRadera