tisdag 14 maj 2013

Vårmiddag :)




              Hej idag ska jag servera på vårmiddag i skolan åt 9:orna det ska bli otroligt kul och spännnade :) egentligen valde jag att servera där eftersom mina kompisar  går ut nian och nästa år kommer jag ju inte få uppleva vårmiddagen med dom så därför far jag nu :) Idag hade jag också engelska prov jag tog nog det mesta på talang och imr har jag konsert med kören vid After Eight ni kan komma dit fast å hör på kl halv 7 om ni int har nåt annat att göra :) Vi är dom sista som uppträder så vi hamnar väl att vänta ett tag men då hinner väl också nervositeten släppa också. Även om jag upptätt väldigt många gånger så är jag alltid lite nervös för varje gång även då jag är i grupp och sjunger.

            Har väldigt mycket denhär veckan men nästa vecka blir nog återigen lugn med endast ett matte prov. Men ikväll är de vårmiddag jag hoppas det kommer jätteroligt och en minnesvärd kväll :) Har t.o.m köpt nya vita skor för dehär ;)


 
 
 
                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar