söndag 19 maj 2013

My Wonderful Summer is here





                    Hej jag har haft en jättebra och rolig helg:)
På fredag for jag, KP, Victor, Och Vicki och körd till Nykarleby :)

eller det var jag och KP som körd Vicki och Victor satt på :) Det va längsta jag körd men det va jättekul de är som så kul att ha moped man slipper ju nästan vart som helst :) Och det kommer bli en så otroligt bra och rolig sommar :) Jag känner det på mej
Det är första sommaren jag kommer att kunna vara med vännerna nästan varje dag nu då jag har moped istället för att sitta inne på en villa långt inne I Kackur. Jag har aldrig väntat på sommaren förens nu då jag verkligen vet att jag inte kommer att kunna missa nånting :)

        Igår var det Eurovisonen och då satt hela gänget och kollade på de :) Det var så synd att Finland hamnade så långt nere

För så dålig var verkligen inte dendär låten men snart är det sommar !! ÅH vad jag längtar de ända som är dåligt är att mina 2 underbaraste vänner går ut Oxhamns och flyttar till PG men som tur kommer det bara vara ett år som vi är åtskillda sen kommer jag och resten efter !!  :) Men nu ska jag ut till Larsmo ett varv med mamma. Men det bli nog fler såna här mopedutfärder kan jag nog säga :D Det är verkligen Chill att bara fara ut och köra nånstans det ger en ett slags lugn

   














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar