torsdag 2 maj 2013

Förkyld :(



  Hej nu är klockan 19:47 och det känns som en evighet som har passerar mej. Jag är jätte varm och svettas halvt och är förkyld :( och jag är I en stuga i Ruka och räknar bara dagarna tils jag är hemma. Jag kommer inte att kunna och tänker inte heller åka om jag måsr såhär som jag gör nu. Jag har intye heller sovit ordentligt inatt heller jag vaknade kl 5:00 och hade super ont i halsen trodde nästan att jag inte skulle överleva natten. Men till sist lyckades jag somna :). Sen rände vi och jag kände mej något sådär svag i kroppen. Och sen började ha en irriterande huvudvärk. Och då ville jag bara att vi skulle åka tillbax till stugan. Och så kände jag att det var ganska tråkigt att ränna eftersom att jag är här för 4:e gången. Nästa år vill jag åka till Levi <3 Men jag har verkligen hemlängtan och jag saknar min pappa och mamma jätte mycket vet inte varfrö jag saknar dom så mycket men jag har stor hemlängtan. Och det kommer nog bli en hård natt i natt jag kommer nog inte sova mer i en 1 eller 2 och snoret rinner för fullt kan jag säga er förkylning är det värsta jag vet.

1 kommentar: