söndag 24 november 2013

A New Color and Soon a New Year :)




                                         Hej igår färgade jag + flickorna mitt hår Lördagen känndes som en riktigt kort och konstig dag.

Jag gick upp en 9 tiden eftersom jag skulle hinna till ett pump pass eftersom jag inte gick på nåt sånt pass på onsdagen. Eftersom jag märkte att jag inte skulle kunna gå på pump för vad kan man säga man måste ju lyssna p kroppen och jag hade varit lite förkyld men sen tänkte jag att jag tror nog jag klarar det. Men combaten gick uselt så jag tänkte vad är det för vits om man inte tkr det är kul och bara känner hur kroppen faller ihop. Så då blev det ingen träning på dom vanliga dagarna.

 Tänk snart är det jul och ett nytt år längtar så till år 2014 det året hoppas jag & tror att kommer bli så mycket bättre än vad år 2013 har varit.  Och samtidigt då vi ändå färgade håret passade vi på att planera min födelsedags fest som äger rum i januari vi kom ju på att de kommer att behövas massor av planering till det. Men jag ju världens finaste vänner som hjälper mej med det jag skulle verkligen inte klara av att planera det själv.

    Vi hann tyvärr inte ha nån Photoshoot som jag hade tänkt ha eftersom att det blev för mörkt ute men får ta igen det nästa Lördag eller Fredag. Jag älskar verkligen att fota människor skärskilt mina kompisar jag älskar att förvara minnen och kunna se tillbaka på den i bilder och få en ännu bättre minnesbild hur det var på då och då. Och alltid då mina vänner fyller år får dom alltid nån form av bilder jag tycker det är jättekul att göra fotocollage men jag har faktiskt aldrig gjort nåt fotocollage till mej själv men det hade jag tänkt göra i år om jag hinner hoppas det jag vill kunna se bilderna som vi tagit utan att behöva gå in på datorn och se.
  Men nästa helg ska jag nog försöka hinna med en Photoshooting.

   Men här får ni för och efter bilder på mitt hår folk brukar ju säga att det inte märks så stor skillnad men jag och mina kompisar ser nog stor skillnad. Så zooma in och jämför så ser ni nog att det är ganska stor skillnad.

                                 

                               Före
                                   
 

                                    EFTER

                              Nån av domhär bilderna ska jag lägga som tillfällig profilbild på Facebook men jag vet inte vilken så ni kan ju tycka till om det. :)  Håret blev ju  blåsvart jag vet inte riktigt vilken annan färg jag skulle känna men bekväm eller passa i ??

                                    
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar