måndag 25 november 2013

My Christmas Wishes& Birthday Wishes





                                    Hej som ni säkert har sätt har jag gjort om bloggen lite var inte mening att det skulle bli såhär rosa som det blev men jag får inte tillbaka  bildbakgrunden så ni får leva med denhär färgen tills jag får bort det. Var nog egentligen meningen att det skulle ha kommit upp en bild också till den nya headern men jag bestämde mej för att vänta med det tills Photoshootingen.

 Men jag tänker nu ge er en lista vad jag önskar mej till födelsedagen och till julklapp eftersom det är exakt en månad idag tills jag fyller och mindre än en månad till jul bara så ni som kommer ge mej julklappar får veta lite vad som önskas till julen och födelsedagen.
                                   JULKLAPPAR:
                                    Pennor både färg&blyerst
                                    En Discokula(till festen som kmr att hållas i Januari) 
                                    Ett rosa Påslakan
                                     En medelstor klocka som jag kan ha på mitt Make up bord
                                  Presentkort av nåt slag

                                  FÖDELSEDAGSPRESENTER:
                                  Fotoramar av olika slag så jag kan ha på lager bäst skulle det vara om jag fick en del stora som man kan ha fler bilder i
                             En Rosa pulka för 9,90 som finns vid prisma :)
                             Pysselsaker
                              Pengar
                              Mopedklistermärken
                              Filt
                              Färgshampo av Garnier
                              Nagellack av olika färger
                                 Fotoprintpapper
 
                   Det var det kom inte på så mycket mer eftersom jag tycker att jag har det mesta men det behöver ju inte alltid vara nånting dyrt eller nånting som kostar överhuvudtaget det kan vara att man lovar att man ska göra nånting roligt tillsammans som att gå på bio eller äta tillsammans det är ju också jätteroliga saker man få i present :).  Jag har ju glömt flera gånger att berätta om min nya musiksmak jag har börjat tycka om Rockabilly jag skulle aldrig ha upptäckt den typen av musik om inte Victor visat mej den. Men för er som inte har hört det så ni ska höra på det e faktiskt ganska bra  och på gympa idag frågade jag läraren om vi inte kunde dansa till nån lite bättre musik då vi ska ha dans på Fredag och bara sådär spontant så frågade jag om varför vi inte skulle kunna ha Rockabilly istället på fredag. Då sa hon att nog kan vi dansa bug till det bara om jag tar med det så ni som har dans sista passet på fredag lär få dansa till Rockabilly så hoppas inte ni tycker att det är allt för skit musik.   Jag tycker i alla fall att det är bättre att dansa till det än till det som vi dansade sist till. Btw mina klänningar kom idag så nu får vi ser vilken klänningen det blir till balen nu då jag får prova på dom på riktigt :)


                                        
 
 

 
 
             Men ni som har spotify och om ni har lust att höra på rockabilly ska ni söka på Louis King eller på The Firebirds men jag antar att jag inte får ha allt för snabba låtar.
                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar