söndag 10 november 2013

We Got time









                               Hej har haft en otroligt bra helg och känner mej så otroligt superlycklig !!!! <3 Igår var jag  med Julia det var inget planerat direkt men hon ringde mej direkt efter att jag kommit hem från O Lerys  (Favorit Resturangen). Och då konstaterade vi att vi inte ville ha en tråkig Lördagskväll och då sa jag att jag skulle ut och gå med hunden så for jag till Julias och var där en stund sen var vi tvungna att gå hem till mej eftersom att föräldrarna hade jätte damp. Jag  är ju som sagt att få skäll 24/7 av mina föräldrar så jag orkade inte riktigt bry mej. Så for jag & Julia in på rummet och började att diskutera gamla minnen och videor vi gjort där vi varit helt galna och att värst var nog dedär inlägget jag gjorde i juni  (Jules and me got Crazy). Och så kollade vi igenom gamla bilder och diskuterade vi mo hur otroligt bra vi har det och har haft det med varandra och shacket.  Vi har det så jättebra allihop tillsammans. Klart att vi bråkar, är oense, och stör oss på varann,

 men sen har vi ju det så sjukt roligt tillsammans och hjälper varann då det behövs tillsammans är vi starka och ingenting eller nån ska få ta isär oss! Jag och Julia tog ju såklart knäppa bilder denhär gången också men jag vill Säga Grattis till Julia&KP och Victor& Vicki grattis på halvårs dagen även fast det kanske är lite i efterskott tror nog att ni alltid kmr att hålla ihop hoppas att jag nångång kmr att hitta nån som jag kan vara lika lycklig med som ni är med varandra <3 imr är det Strandis och prao som gäller :). 
                                     Bästa Dance låten och Bästa Happy Låten just nu :)
 
 
                                    
 
 
 
 
 

                               
                              
      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar