tisdag 19 november 2013

Help me!/Söndasmys med Julia :)





                                  Nu måste ni hjälpa mej jag har nu äntligen pallat mej och försökt att hitta en klänning till den 4:e december och nu har jag hittat en del klänningar som jag skulle kunna tänka mej att ha på mej men jag behöver lite andras åsikter än bara mammas men ni behöver ju inte säga dom elakaste kommentarerna ni har men ni kan ju iallfall säga att den passar dej absolut inte välj denhär istället behöver lite andras åsikter eller tipsa själv om ni har sett bra klänningar. Men nu ska jag säga en sak kommentera inte om min träning om att jag tränar för mycket om ni tänker er: Redskaps gymnaster, Fotbolls hockeyspelare, och friidrottare tränar dom nog minst lika mycket. Och jag tränar för att jag ÄLSKAR det är en av det få saker som jag känner att jag är riktigt bra på och här hör jag hemma. Och jag tränar också så mycket för att det är som en slags terapi eftersom jag inte har så många att prata med när jag behöver det så känns det som att jag får utlopp för det genom träningen.

        Och för att vi bråkar så mycket här hemma varje dag är en massa jävla skrik för inget med mina föräldrar och bror och det orkar jag inte höra på längre då är det skönt att få åka bort. Och jag tänker inte börja våldgästa mina vänner eftersom dom behöver ju tid till sina intressen&Skola  om jag skulle gå dit varje gång det var problem skulle jag nog åka dit varje dag i 6-8 timmar så nej det ska dom slippa.
 
       Nu över till min och Julias mysiga söndagskväll det var nog den mysigaste söndagen jag upplevt på länge det var faktiskt inte alls planerat. Jag messade bara Julia om hon ville komma och pröva på ett Bodybalance pass eftersom jag fått ett One Class Pass kort som jag hade tänkt ge åt pojkkompisarna men dom vägrade så då fick det bli Julia istället, Det var super mysigt åkte ju dit med moped och då vi kom upp till studion möttes man ju av världens mysstämningen nog för att man alltid gör det då man far på Bodybalance  det är alltid mörkt och tända ljus mysiga lampor, + underbar lugn musik. Sen åkte vi hem till Julias och då sa jag att jag ska bara gå WC men som vanligt var det ju en omöjlig sak att bara göra det. Det blev istället kaffestund&fruktsallad sen sa Julias storasyster Anna att nu far vi till ABC och då följde ju Jag&Julia med och jag råkade faktiskt då ha med mej 8E så då blev till sist till att vi köpte 2 stora franska. Sen då vi kom hem kom vi helt lagom till Solsidan och då satt vi bara och kollade och chillade. Efter TV tittandet blev det en massa Girls talk som vi har väldigt sällan jag& Julia pratar inte så ofta på det sättet mer så det var skönt att få berätta om vad som hänt under Lördagen då vi inte varit med varann och en massa andra saker som man inte hinner med TACK JULES <3 <3<3 Vi har så otroligt kul tillsammans och det är dom kvällarna man inte planerar så mycket som blir som ALLRA BÄST !!!!  Saknade självklart Vicki :( synd att du inte kunde vara med på vår random tjejkväll nåja vi tar igen det på Lördag då du&jag ska färga håret :) <3 Love you Girls <3 <3.

Här kmr klänningarna alla klänningar är från Babelroom.

                                
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. de två klänningarna som är längst ner är sjukt snygga, tror dom skulle passa dej perfekt!

    SvaraRadera
  2. vad händer på den 4 december?
    btw jag röstar på den i mitten!! :)

    SvaraRadera
  3. Vi har en bal o skolan då slash julfest :) men tack för att du tyckte till :)

    SvaraRadera