lördag 30 november 2013

The Dark Days Are Gone Now




                 Hej har ju inte bloggat på ett tag nu men har inte haft heller så mycket att blogga om  men som ni läste i förra inlägget så kom ju mina klänningar på måndag och jag valde den beige rosa (om  man nu kan säga så) Så den blev och den kommer jag ju att bära på mej den 4:e december. Idag har jag också varit på Öppet hus på YA i Pedersöre och bekantat mej mer med närvårdar yrket och nu vill jag dit ännu mer! Det var jätte många trevliga människor där och där skulle jag nog trivas kände jag med än gång. Och det var ju såklart mycket finare både Sursik, PG, och YA tillsammans och trivsamt än Oxhamns som är brun och ful och sliten.
   På samma gång hälsade jag på Julia som var där och pysslade med barn på en avdelning jag hade ju också hjälpt Julia på Torsdag att baka limpor som skulle säljas på hantverkar marknaden.
 Och på samma gång som jag var på YA passade jag och mamma på att prata med en speciallärare som har hand om dom som har svårt i matte och då jag fick höra hur bra dom tar hand om såna som har svårigheter i matte blev jag både lättad och glad.
 
                  Så vi tillbringade nog 2 timmar på YA och på marknaden dom hade inne på Sursik efter det for vi till Strandis och åt.              Och denna vecka på Tisdag diskuterade jag och min sånglärare om jag skulle ordna en egen konsert nångång i slutet av Januari eller början av Februari  hoppas det kommer bli av har drömt så länge om att få ha en egen konsert :). 
           
          Har inte tänkt att göra nånting speciellt denna lilla julsafton
    jag  längtar SJUKT mycket till nästa veckas Lördag eftersom det då är Release på alla Les Mills klasser på Studion då kommer jag att vara där HELA DAGEN och bara njuta.

Och den ända Les Mills klassen jag inte går på är Bodyattack så då det är det går jag på matpaus ;).  Och det är så skönt nu då November äntligen är över jag gillar inte den månaden så skärskilt mycket och förra November minns jag hur otroligt LÅNGSAMT det gick men denhär November månaden faktiskt gått Snabbt tror det är tack vare praon och alla roliga helger som har kommit emot.

                 Men jag önskar er alla en bra Lördag och Lilla julskväll
                            Denhär låten är en av mina favorit jullåtar
 
 
 
Såg denhär bilden på FB som en FB vän hadd satt upp texten stämmer så otroligt bra!
                                      
                        Den klänningen blev det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar