torsdag 7 november 2013

I Did it!







                         Hej som rubriken säger det  I Did it   jag gjorde det jag klarade av den mest påfrestande veckan jag nånsin varit med om prov prov prov och prov. På måndag var det ingen rolig dag kan jag säga för då hade jag både geografi och engelska. Engelska provet tog jag nog mest på talang och geografi eller förhöret som Lotta sa men det var nog ändå så jag räknade det som ett prov för det var nog en del att läsa tyckte i alla fall jag. Och då hon rättade det tänkte jag jaha jag får väl nog 7 eller nånting i den stilen och då jag fick det trodde jag inte mina ögon. Jag fick 9 1/2  jag belv så glad och chockad samtidigt men jag behövde verkligen det. Och kansek jag t.o.m har chans att få en 8 i geografi. Men matte provet gick det tyvärr inte lika bra ser ut som att jag kmr att få två 5:or på betyget

I fysik och i matte men jag kan bara inte dehär med räknandet tyvärr.

      Men nu är allting äntligen över nu är allt färdig skrivet både finska och relgion. Och jag har verkligen inte fått träna nästan nånting igår var jag på den första träningen på länge som var Bodypump och ikväll blir det hjälpledar och Bodycombat  <3.Helgen ser jag också framemot  eftersom det då bli övernattning  och  bara få ta det lugnt och bara vara sen nästa vecka ska jag på prao och då blir det Larsmo på Strandis ska bli kul samtidigt får jag ju också cruisa lite med mopon.  Har tyvärr utegångsförbud på Lördag eftersom att jag förra Lördagen satt hos en vän ända till klockan 3 och kom hem halv 4 så ni kan ju gissa om mamma och pappa var sura men jag orkar inte bry mej riktigt  jag var ju ändå bara 200m hemifrån så jag tyckte inte det var så farligt.
                Men jag avslutar detta inlägg med att lägga up en cover video där jag sjunger låten Fucking Perfect bara för att påminna mej själv om att jag är bra som jag är och till er andra också vet att det svårt att tänka att JAG är bra som jag är men ni är det <3 och jag har aldrig haft lätt att acceptera mej själv jag har alltid velat vara nån som jag inte är men nu dehär året då jag haf så fina vänner som påminde mej då jag behövde det som mest att jag är bra som jag är <3.
                             
                            
                               

                                     
                         Så otroligt bra video dehär stämmer så mycket in på mej och kanske för många andra flickor också
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar