fredag 21 februari 2014

Åbo Resan




                             Hej är nu hemma från en awsome !! Åbo resa resan var otroligt rolig och jag är verkligen GLAD Att jag valde att inte stanna hemma från den resan som jag hade menat från första början. Både resan dit och tillbaka gick riktigt bra och roligt som bara den hade vi i bussen och det var ju såklart nån som hade med sej högtalare så nästan hela tiden spelades det musik men det lättade ju bara upp stämningen, Då vi kom fram till Åbo var det ju såklart shopping som gällde jag och Sonja började med att gå till H&M och kollade och en sak jag kan berätta om mej själv är att jag är ganska så snål så jag köper inget som är över 20E men nog hittade jag saker att köpa nog jag köpte kläder från: Zara, Seppelä, och Gina Tricot. Jag & Sonja tog det helt chill vi hade inte bråttom nånstans men det värsta var nog då vi bestämde oss för att vi skull och äta till donken då tog jag ju såklart fram GPS:n och kollade var närmaste mäkken fanns och närmaste låg 780m bort så vi började följa GPS:n och efter många om och men så hittade vi äntligen det och jag var super hungrig eftersom jag inte hade ätit en så skärskilt ordentlig frukost. Efter donken gick vi tillbaka och försökte hitta Seppelä som också tog en stund för oss att hitta men tillslut så hittade vi det och sen var det ju bara att börja söka sej till teater och få sina biljetter musikalen som vi såg var ju helt okej vissa scener kunde jag bara inte hålla tillbaka tårarna för jag satte mej så in  i den situationen och då kom tårarna för jag kände så med skådespelaren. Då vi kom hem trodde jag inte att jag skulle ha nån sov lust  eftersom jag druckit både redbull&Chokladmjölk som jag vanligvis brukar bli hyper på men då kom hem och krupit ner i sängen somnade jag med en gång och  väcktes sen av pappa som ringde mej halv 12 och då kom jag på att jag skulle ju luncha med mamma på Manga House och hon skulle hämta mej 12 så jag hann ju inte riktigt städa upp mej för det såg nog antagligen ut som en zombie då jag kom dit. Och imorgon ska alla i shacket upp för slalomresan kl 10 ska vi vara iväg och 9:50 har jag sagt att vi ska hämta upp dom som är i vår bil så jag hoppas alla kommer ihåg att ställa väckarklockan på 9 eller halv 10. Ska försöka fota så mycket av vår slalomresa som bara möjligt , ikväll ska jag bara ha en otroligt chill kväll bara njuta av att det efterlängtade sportlovet äntligen börjat och att det sprtlovet ska bli ännu ett lov som jag ska minnas med glädje ! och så har vi ju också 2 födelsedags barn att fira.
                          

                                 Denhär låten borde dom ha spelat i bussen
                                     Denna låt spelades flitigt i bussen
                               
                               Från Zara
                       Dom kläderna som jag köpte på Zara var jag mest nöjd med tidigare hade plaggen kostar mellan 40&39E men då jag köpte dom kostade domm bara 9,95 och 5,95
                     Försökte att  inte köpa så mycket rosa men köpte 2 rosa plagg en från Seppelä och och en från Gina Tricot det ända o byxväg som jag köpte var från Seppelä och det var ett par shorts som jag kommer använda flitigt på sommaren
 
 
 
 
 

                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar