lördag 15 februari 2014

Yesterday Was Yesterday




                      


                 Hej igår var det ju Alla Hjärtans Dag både den värsta och bästa dagen som jag brukar säga för mej brukar alltid Alla Hjärtans dag vara den värsta  dagen då man vet att man ändå på nåt sätt kommer att känn sej lite mer extra ensam än vad man brukar göra på dom vanliga dagarna. Även fast det är en helt vanlig dag i Februari så har man ändå lite Alla Hjärtans dag ångest åtminstone jag brukar ha det, även om jag försöker att stöta bort den känslan men det är ju också då folket i staden gör det till en stor grej speciellt i skolor och man ser ju hela tiden bilder på FB vad folk har fått av sin partner eller blivit bjuden på och man skulle ju själv så gärna vilja att man själv skulle få vara med om det . Och jaa jag vet att jag låter som en deprimerad 30 årig kvinna men det är såhär som jag känner inför Alla Hjärtans Dag men jag kan nog säga er att jag har faktiskt haft två riktigt fina Alla Hjärtans dag också så helt
skit har ju inte den dagen i kalendern alltid varit. Men nu över till nåt annat  vi hade ju som sagt program i skolan igår och då filmen som vanligt började lagga och dom inte kunde få igång den igen började dom istället först att läsa upp hälsningarna och efter det läste dom upp  Årets och jag trodde verkligen inte att jag skulle få årets titel som nånting eftersom jag inte hör till dom man röstar på.

Och jag blev ju såklart otroligt förvånad över då dom läste upp vem årets Duracell Kanin utdelades  det var till mej som det utdelades till och jag blev så förvånad men ändå inte men ändå blev jag det för jag vet ju att jag har mycket energi och är nästan ständigt glad och skrattar högt och som ni säkert läst på bloggen har ju så mycket energi att göra mej av med. Men jag trodde aldrig att nån skulle rösta på mej om jag ska vara helt ärlig, men det fanns ju nog en tid då jag inte alls var såhär lycklig och skrattade och gjorde väsen av mej men nu då jag äntligen får vara det så tar jag ju allt så mycket jag bara kan ;).
                             Jag blev ju ändå lite stolt måste jag ju säga för jag trodde verkligen inte att nån skulle rösta eller ens tänka på mej, men jag skulle ha bloggat igår på fredagen och berättat vad som skedde på torsdagen även om det inte var så skärskilt speciellt men jag skriver om det ändå. Min kusin  hade nämligen bjudit in via FB till ett Zelected By House Party och jag visste inte vad det var men jag tyckte i alla fall det lät spännande då jag såg att min moster också skulle dit tänkte jag att om jag på nåt skulle slippa till Nykabi och sitta på med henne till Årvas och jag slapp dit med buss och jag kan säga att jag blev glatt överraskad av allt som fanns att välja inom inredning och jag brukar ju aldrig vara en person som brukar beställa bara sådär från kataloger och tidningar jag brukar mest tycka om att se på sakerna värden som berättar om och sakerna dom säljer brukar oftast vara ganska så dyra men inte dethär köpte faktiskt ett kuddöverdrag som jag bara kände att jag måste ha och självklart hade ju min kusin bakat en massa gott som vi sen fick äta. 
                          Men ha en trevlig fortsättning på dagen ska fortsätta nu med min handmade kalender som jag sen kanske fotar och visar upp på bloggen och berättar hur man gör en sån kalender.
                                  ¨
                                 
            

                            Super Goda Brownies Mimmi !!
                          
 
 

        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar