torsdag 20 februari 2014

I am In the Bus

Hej sitter i bussen just nu på väg Till Åbo för att se på musikalen Jesus Christ Superstar. Tänkte göra ett kort inlägg igår men det blev inte av hade så mycket annat för mej. Imorse startade vi från skolan 6:40 och jag försökte hålla mej vaken ända tills vi skulle. Åka förbi Årvas, Men efter att vi åkt förbi där somnade jag med än gång och jag sov ända tills vi pausade och då märkte vi att den 3:e bussen hade tagit dn annan väg så jag hoppas att pojkarna kommer säkert till Åbo nudå ;). Och det blur inte mycke sovande för ikväll kommer vi hem KL 4 ikväll eller halv 5 och så får vi vara lediga på fredag och sen på lördag ska vi i shacket upp tidigt då också för då ska vi åka och och ränna men som tur behöver vi ju inte stiga upp lika tidigt som idag :). Men jag hoppas ni alla ska en fortsatt. Bra dag ska försöka ta så mycket bilder som möjligt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar