lördag 15 mars 2014

A New Me




                     Hej idag är jag mycket mer piggare och gladare än vad jag var igår och igår var jag ju på ansiktsbehandling och That made my day to a mutch better day. Så skönt att unna sej något lyxigt och bra och jag blev jätte nöjd med allt speciellt med ögonbrynsfärgningen den var jag absolut mest nöjd med. Och efter behandlingen började jag att ställa mej för den nya dansreleasen på studion och det var verkligen ett jättebra program med jätte bra låtar och humöret gick verkligen upp efter att ha varit där. Dagen idag började med ett hårt pump pass och jag kände mej ännu gladare då jag kört det och då jag kom hem tog jag det riktigt lugnt och tog god tid på mej, så där är det med mej ibland  lessenheten går oftast snabbt över jag orkar inte vara lessen så speciellt länge för jag vill lägga min energi på det som gör mej glad och det som får mej att må bra. imorgon tänker jag ta mej löptur nånstans för nu tänker jag börja springa igen!
               Och snart ska jag åka till stan och köpa mitt efterlängtade påslakan jag känner mej som helt ny människa efter ansiktsbehandlingen rekomenderar verkligen er att bästa presenten som ni kan ge åt er bästa kompis eller flickvän är ett presentkort till Cosmetique. Och ikväll är det ju premiär för gladiatorerna det tänker jag inte missa överhuvudtaget funderar på att vara med nångång själv haha det skulle faktiskt vara roligt ;).

                                    
 

                        

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar