fredag 14 mars 2014

Världens Bästa Friluftsdag




                                Hej igår hade vi friluftsdag i skolan och jag hade ju valt att åka till Vuokatti och jag hade funderat länge då jag valt det om jag verkligen skulle åka till Vuokatti eller inte för jag kände mej lite rädd att jag skulle bli ensam men nu idag så är jag jätteglad att jag verkligen valde Vuokatti för jag hade verkligen jätte roligt !
rände hela dan med Anton& Vendla det var ganska smidigt att bara vara 3 så tappade man inte bort sej så lätt, men jag hade ju inte ätit nån frukost före för vi skulle ju pausa så då tänkte jag att ja men då äter jag under pausen och vi stannade vid det sämsta av ställen man kan stanna på en liten teboilstation med inte så jätte mycket att välja på men jag bet ihop resten av resan och rände kanske 2h utan mat men jag klarade det ganska bra ändå  och sen for ju: Jag, Anton, Och Vendla och åt på Hesburger så då fick jag ju äntligen äta nånting ordentligt. Men det  var otroligt roligt att åka till nåt annat ställe än till Lapoa och jag är jätte glad att skolans företagar grupp ordnade en resa till Vuokatti för det är ju så mycket större än Lapoa.
 
            Resan hem gick också  bra förutom då folk där bak började att kasta edburkar , Chipsburkar , och godis, Och allt annat som nu flög där omkring och jag klarade resan jätte bra med tanke på att jag glömde mina hörlurar hemma men det gick  ju helt bra eftersom vi åkte med skolan och det fanns ju en massa personer som jag kunde prata men om vi skulle åkt med familjen skulle det vara absolut katastrof. Men mycket skratt och fina minnen kom i alla fall av denhär resan och det var verkligen värt att åka till Vuokatti för det var antagligen sista gången för i år som jag rände med snowboarden sorgligt men sant :(.

Idag har Fredagen inte varit så jätte toppen precis fick underkänt i 2 prov YEAH ! i modde och matte  och dagen blev ju inte bättre precis av att jag fick ordentlig huvudvärk och även om jag visste att det gick för jävligt i dom här proven så blir jag ju ändå inte precis glad och då jag kom hem var tårarna inte långt borta för klart jag blir lessen då det går riktigt dåligt för mej och i modde hade jag faktiskt trott att jag skulle få 5 eller 6 i men nej det gick inte bra because I am not smart bitch.
       Så jag körde ju såklart förbi Super och köpte 3 munkar åt mej som tröst och jag var också väldigt lessen då jag kom hem vet inte varför för jag borde ju inte vara lessen okej jag fick underkänt i 2 prov än sen det finns ju faktiskt andra saker att vara lessen för men jag kände mej jättelessen för ingenting det kan vara så med mej ibland jag blir lessen för ingenting.

        Som tur så är det idag som jag ska på ansiktsbehandling till Cosmetique halv 4 då får jag ju åtminstone skämma bort mej själv och idag är också ny dansrelase vid studion får se om jag går eller inte men jag vet att jag borde gå för jag blir alltid glad då jag går till studion.

                Ikväll blir det hemmakväll ska försöka att få färdig min handmade kalender och bli gladare och lägga mej en 1 tiden så jag orkar upp till det nya pump programmet som jag fick testa på i onsdags och jag älskade det verkligen och för första gången nånsin så kände jag mej riktigt nöjd med mej själv jag burkar alltid vara missnöjd med nånting men nu var jag inte det för första gången på länge.

                    Och nästa veckan på Fredag är det Bodycombat release längtar såå !!

                                     
                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar