lördag 1 mars 2014

Happy Seventeen




                        
                             Hej den 27/2 Fyllde Julia 17 år och hon hade kalas på samma dag och hon hade bjudit hela schacket allt som allt var vi 7 stycken. Hade tänkt göra det här igår men så tänkte jag att det får bli mitt första inlägg i mars istället, och jag hade självklart tagit med mej kameran och det blev fler bilder än väntat. Men eftersom jag inte gjorde något FB collage åt dej Jules eftersom jag tänkte att du inte ville att jag skulle lägga upp några pinsamma bilder på FB så tänkte jag istället skriva och berätta om vår vänskaps historia vi har ju varit vänner nu i 5 år och tänk va fort tiden har gått och så mycket vi har hunnit med att göra och nu är du 17 år och för 5 år sen var vi bara 11 år och nu håller vi på att bli vuxna. 

Vårt första möte började inte som vänner det började som ovänner då hade du just flyttat från Larsmo in till Jeppis och skulle börja 5:an och du började på Vickis klass, så började du vara med Vicki jag gillade inte att Vicki hade fått en ny vän. Och tanken att vi skulle bli 3 fanns inte för mej du kom ju och skulle ta ifrån mej min ända vän som jag hade. Det blev många bråk och mycket samtal men så en dag kom du hem till mej och då märkte jag att du kanske inte var så hemsk i alla fall som jag tyckte från första början.
Sen kom sommaren emellan och då hade du och jag blivit mycket goda vänner. Du flyttade till Ox med Vicki och jag började 5:an i Bonäs det året saknade jag er otroligt mycket men sen fick ju jag också flytta till Ox och under de  3 åren vi flickor gick tillsammans och under den tiden fick vi gå genom mycket tillsammans mycket bra men också mycket tuffa tider har vi gått igenom tillsammans men vi har alltid hållit ihop hur svårt och tungt det än har varit och även fast det kommit bråk&problem  som vi trodde skulle skilja på oss har vi ändå alltid kunnat lösa det på nåt sätt. Och nu är vi 16 och 17 år jag minns hur vi brukade prata om hur det skulle vara då vi en gång skulle vara i denhär åldern vad vi hade för drömmar och vad vi hoppades på att skulle ske då. Både du och Vicki har blivit som systrarna jag aldrig haft ni har lärt och format mej till en bättre människa.

Idag har både du och Vicki ett bra liv och ni har båda underbara pojkvänner som tar hand om er  framtiden ser ljus ut  för er alla och äntligen ser jag att min framtid också börjar ljusna och blir bara bättre och bättre tack vare er och många andra har den blivit det. Jag vill bara säga hur otroligt stolt jag är över vad du lyckats och åstadkommit Julia och att jag är väldigt glad att få ha dej  och Vicki som mina bästa vänner  älskar er otroligt mycket ! Grattis igen Julia nu är det bara 1 år kvar till 18 Och nu får ni läsare njuta av att se alla bilder som blev tagna under Julias kalas vi ser ju inte super snygga ut på alla bilder speciellt inte jag. Men ikväll blir den en kväll med Tjejerna och kul ha ska vi ha det länge sen sist blir väl också några knäppis bilder från denna kväll också jag kan också tillägga att jag inte tagit varje bild.
och så en till sak om ni som vill fråga nånting från de senaste inlägget (en lista om mej) som hör till det privata som jag inte svarar på offentligt på bloggen så om ni är så intresserade fråga på Facebook chatten. 
                    
                          Söta är ni och snart har ni varit ihop i 1 år
 
                                    God tårta hade du också bakat
 
                                    Voj voj int lär dom här pojkarna sej nånsin ti uppför sej ;)då dom ska va med på bild
 
                      KP fick spela Flappy Bird
                            Så otroligt gulliga ni är tillsammans <3
                               Elin hade klippt lugg som hon passade jättebra i :)
 
 

                              
 

                         Blev skit  rädd då stolens stöd för benen mitt i allt fälldes upp på grund av att nån hade tryck på knappen som ledde till att det fälldes ut.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar