lördag 22 mars 2014

Full Lördag





                      Hej och god morgon på er denna lördag kommer att vara full av händelser har bara en liten ledig stund över nu och den lägger jag till att blogga. För ikväll ska jag på Kaj till Wasa teater med mina kusiner Mimmi&Kalle  (Kalle är min småkusin från )(Pappas sida och är ihop med Mimmi) Det är en julklapp faktiskt som jag väntat på jätte länge och sett fram emot, Men igår fyllde min moster så vi ska hinna och gratta henne också så då måste vi fara lite tidigare. Och igår fick jag äntligen en bra början på min Fackuppsats och nästa vecka har jag en massvis med interjuver som ska göras med mina tränare så det ska bli jättekul och spännande att få veta mer om dem. Igår var jag på den nya Bodycombat Releasen och det var nog en helt okej release men jag var inte nöjd med min prestation precis t.o.m boxningen gick åt skogen men man måste ju gå några gånger  sen kan man det lite utmaningar i träningen måste det ju också komma annars blir det ju tråkigt,  Idag steg jag upp före mitt alarm ringde och jag kom verkligen i tid till pumpen nästan lite för tidigt men då fick jag ju ta mej tid att strecha och lugna ner mej. Denna vecka måste jag säga att jag har aldrig varit  LYCKLIGARE jag är så glad till livet jag har och människorna som jag har runtomkring mej i mitt liv som jag älskar sjukt mycket och jag vet faktiskt inte varför jag varit så extra glad denna vecka men jag uppskattar bara livet mer och mer och blir bara gladare och gladare och jaa vad mer ska man säga tack för att jag äntligen kan andas ut och bara får känna hut otroligt bra jag har det och var tacksam för det.
                             Och denna vecka har jag också fått 2 nya favvo låtar som får mej att hoppa av lycka varje gång jag hör dem :D.

                       Och innan jag avslutar detta inlägg och hoppar in duschen ska jag passa på att Gratta KP som fyller 16 år idag grattis KP hoppas du får en bra födelsedag och du vet ju hur mkt jag längtar att ge presenten som jag köpt åt dej kan ju knappt bärga mej tills jag får ge den åt dej.
Bjuder nu på lite Selfies från pumpen brukar ju inte sätta upp bilder då jag ska träna för jag vill inte skylta med min träningen eller så eller ja det gör jag väl i mina inlägg ganska ofta också men det är faktiskt en jätteviktig del i mitt liv träningen fanns alltid där för mej då ingen annan fanns till för mej.

                                      
                                      Muffins bilden är från Julias Mary Kay party som var i Torsdags köpte en Mascara för 30E lite väl dyrt kanske men nån gång måste man ju få köpa nåt dyrt smink i sitt liv super goda muffins Julia&Vicki !!

 
 
 
 

                                  

2 kommentarer:

  1. Muffinsen var ju torra?

    SvaraRadera
  2. Lite torra i mitten var dom men då man drack mjölk med så blev dom nog riktigt goda och så var dom väldigt fylliga :)

    SvaraRadera