lördag 8 mars 2014

Sunny Saturday





                        Hej har just stigit upp efter en underbar Power Nap med lugn musik i bakgrunden jag förstår bara inte hur jag kunde bli så trött mitt allt för jag hade inte varit ute skärskilt sen i går jag kom nog hem lite före 2 och så vaknade jag utvilad klockan 9:30. Och sen for jag ut en stund med mamma för att gå och boka en behandling till Cosmetique och det blev 1 timmes ansikts behandling brynfärgning, på Fredag halv 4 så det ser jag verkligen fram emot idag hade jag också tänk gå på ett pump pass i morse men det blev inte av för igår då jag inte hade tänkt träna alls så  drog Anton iväg med mej på gym jag kändes mej nästan tvungen att gå eftersom då jag än gång får med mej nån på gym som kan nånting så måste man ju bara gå.

Så vi körde dit och jag trodde ju allt skulle bli en enda tävling om vem som orkar mest eftersom jag är en sån otrolig tävlingsmänniska då det gäller träning. Men det gick faktiskt riktigt bra och jag fick lära mej jättemycket mer om dom där maskiner som jag aldrig  trodde att jag nånsin skulle förstå mej på, och så var det faktiskt jätte kul jag hade i alla fall roligare än då jag var med ,mamma på gym i söndags men det är ju för att mamma och jag är ju så otroligt olika då det gäller styrka och kondition. Och jag har faktiskt funderat över om jag ska skaffa mej en personlig tränare så skulle jag ju få ett bra gym program. Och efter gymmet så hann jag just och just in till combaten och då jag kom hem kände jag mej otroligt slut i hela kroppen och i morse då jag steg upp hade jag så jävligt sjuka magmuskler men jag tog det som nånting bra för det bevisar ju att man gjort nånting i alla fall och jag   älskar ju hård muskel träning och ännu mer älskar jag känslan av att jag gjort nånting som jag verkligen tyckt om och ganska stolt är ju då jag klarade 90 kg på ryggen ett par gånger jag tror i alla fall att det var 90 som det var nåja tungt och mkt vikt var det i alla fall.


Kvällen som komma skall får jag se lite med vet inte om jag vill spendera en hemmakväll till och kolla på mello finalen som sänds ikväll så jaa men en hemma kväll känns på ett sätt lockande och på ett sätt inte nåja får se men nu ska jag bege mej till Prisma och köpa nånting som jag ska skämma bort mej själv med antagligen en ansiktsmask. och snart får vi äntligen både nytt: Pump,Balance, och Combat program längtar sååå !! :D.


                    
 

                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar