söndag 23 mars 2014

En kväll I Vasa&Med KAJ





                     


                            Hej kvällen igår var helt AWSOME !! Och jag måste ju passa på att Tacka Mimmi&Kalle för att jag fick komma med på det här tack så hemskt mycket för att jag fick komma med  det var verkligen roligt först så åkte vi ju ner till min mosters och grattade henne åt lite kaka och sen styrde vi kosan mot Årvas.

Och hoppade med det samma i Mimmis och Kalles bil och åkte till Vasa och vi var verkligen i tid vi hade massvis med tid så den tiden la vi till att åka och cruisa runt i Vasa ,med hög hårdrock i bilen för vi hade ju numrerade platser så vi hade inte bråttom. Och det var ju jättefint väder så det var ju ett stort plus, Efter Kaj körde vi iväg till Makuuni och köpte godis bara sådär random och sen började vi leta efter ställe att äta på och det blev en liten hamburger bar som hette
Smith"s Burgers och jag var ganska skeptisk till först att vi skulle äta där för jag tycker ju bara om 2 sorters hamburgare och det är Hällnäs strands kiosks hamburgare och Donkens Hamburgare. För jag har aldrig riktigt varit förtjust i att äta hamburgare från nåt annat ställe till exempel från KorvGörans eller från ABC osv.


            Men då jag kom in på Smith"s  Burgers så förändrade stämningen som fanns där mitt tycke genast, det spelades Rockabilly där och allt som fanns där hade  Amerikansk inriktning  och jag beställde en hamburgare med  en 100g biff, rödlök, sallad, och saltgurka lite ointressant info men jag tyckte det måste skrivas  för att nu  tänker jag också berätta hur otroligt god den var. Jag var också lite skeptisk då jag fick den för den såg jätte stor ut och jag var inte så jätte hungrig men jag tog emot och tog en tugga och det smakade ljuvligt ! Otroligt jag  hade äntligen hittat ett till ställe med hamburgare som var goda och jag brukar ju aldrig äta upp hela hamburgaren men denna tog nog snabbt slut vilket förvånade mej för jag brukar ju inte äta upp allt på såna ställen som detta men för en gångs skulle gjorde jag det nu. Jag kan verkligen rekomendera stället för er som är i Vasa och inte vet vart ni ska och äta så åk till Smith"s Burgers för hamburgarna där är verkligen supergoda ! Nån gång om vi är med Shacket till  Vasa så måste vi verkligen åka dit och äta.

               Idag ska jag och köra ett Bodycombat& Balance pass måste ju få det nya Bodycombat progammet att sitta snart nu tror att jag ska ta och gå till studion idag också :). Ha en bra och skön Söndag allihop !!
                                    Sa ju igår att jag fått 2 nya favorit låtar som jag blir otroligt lycklig av. men glömde att lägga upp dem så ni får dem nu istället
                            
                               
                                      

                                                                     

Amerikanska  Ketchup Flaskor !
 
 
 


                                            Kaj  Bilden är      Tagen från Mimmis FB Sida

                                
                                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar