tisdag 18 mars 2014

ÅH No !




                  Hej nu skriver jag med en och en halv hand. I måndags var första timmen på schemat gympa och då vi hade uppvärmning som var brännboll så fick jag bollen på vänstra lillfingret så de böjdes bakåt och det tog jäkligt ont kan jag säga er. Gympa läraren sa ju så klart: gå och lagt kallt vatten på och sen fick jag gå till sjuksyster och fick fingret lindrat. Och nu tror ni säkert att jag stannade hemma från träningen kanske men nej jag gick dit lika hurtigt från musikinstitutet som jag brukar göra med musik i öronen och det gick riktigt bra på Power steppen  och det gick att lyfta vikterna med 3 fingrar fast det var jäkligt obekvämt, fingret var ju som tur inte brutet annars skulle jag nog ha gråtit mej till sömns för jag har just fått mina ben bra igen. I söndags tog jag mej min första ordentliga löptur kunde ju såklart inte göra den ensam så jag hade ju frågat Anton om han kunde springa med mej så jag inte skulle ge upp i första taget men vi sprang typ 4 km från Antons till gamla hamn men det blåste ganska kraftigt så det var ju inte så kul att få in all luft i lungorna men soligt var det ju i alla fall och helt okej temperatur var det ju. Idag har dagen varit helt okej var på sång lektion och hela den lektionen gick till att planera min konsert som jag ska ha i maj och jag och min sånglärare kom fram till att konserten kommer att äga rum en Lördag i maj klockan 18:00 men datumet är ännu oklart, och I söndags fick jag ett jätte roligt erbjudande om man nu kan kalla det erbjudande men det ska jag nog hålla för mej själv ett tag men ni kommer snart att få veta var det är men jag kan säga att det är nånting som inte är så stort men nånting som gjorde mej glad och jag kunde inte riktigt tacka nej till det. Idag började jag också på med min Fackuppsats  som rubriken är Allmän Träning&Les Milles och jag hittade hur mycket information som helst till det problemet var att den bästa informationen var på engelska och jag var förstod ju allt som stog där ,men problemet var att jag kunde inte översätta det till bra svenska så på Fredag hade vi min engelska lärare lite extra tid över så då ska vi ta och kolla igenom det. För jag tänker verkligen göra allt för att jag ska få en 9 i Fackuppsaten.
                 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar