lördag 27 april 2013

A New Day= A new Night to party :)




                 Hej igår kväll var jag på Sursik det var jätte kul och befriande :) ikväll blir det mer fest :) ska fara på kalas och sen vara med Victor, Vicki, Julia, KP, och Johannes :) det blir kul :D Just nu vill jag bara ha kul och tänka positiv även om det kan vara svårt att göra de. Och så ser jag fram emot den underbara sommaren då jag kommer att slippa från min villa i Larsmo till jeppis där jag får vara med mina vänner och min pojkvän :).

Det är så behändigt med moped speciellt om man bor långt ute på en villa som Larsmo, Fäboda, eller Bosund, Det är ju inte så kul att hänga på villa jämnt. Och jag slipper vart jag vill när jag vill utan att jag måste be mina föräldrar om skjuts och det är verkligen en befrielse ;).  

snart är det ju vappen också och då är det ett halvår mellan mej och min pojkvän på  tisdag det ska bli jättekul vi ska väl ut och se vad dom har för program I stan :) <3.


     Vet att det kanske ärr lite barnsligt men denhär låten från HSM är faktiskt bra :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar