måndag 29 april 2013

Allt blir inte alltid som man har tänkt sej




        Hej idag skrev jag mitt sista prov i Historia. Det gick helt hyfsat

 imorogon är det ju vappen och då ska vi ut med schacket och fira och det är inte bara vappen utan vi firar också att det är ett halvår mellan mej och Johannes <3 <3 <3 :) men imorgon visade väderlägsrapporten hade det skulle vara en del moln och så :( men man får ju hoppas på att det blir sol i alla fall för ett tag.  Och det var ju meningen att över maj att jag och min faster och hennes familj + min farbror skulle åka iväg till Ruka på 1:a Maj

Men nu är det inte säkert att vi ska åka iaf p.gr av sjukdomsfall :( :( Och jag hade sett fram emot dehär jätte mycket eftersom att jag skulle slippa öva på ett gegga prov över vappen  och så skulle jag slippa det värsta av allt på fredan jag skulle slippa att spela fotboll på gympan utan att jag skulle måste få en olovlig frånvaro från det.

Och så skulle jag slippa att tänka på ett dagsverke som jag måste ha om jag lämmnar hemma. Men jag hoppas att allt kommer att gå vägen nu.
 
                  
 

                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar