lördag 20 april 2013

En dålig dag men en bättre kväll :)




  
     Hej var ju och körde idag igen då hade ju haft sjukt mycket ångest kvällen innan och då jag skulle sova att jag skulle göra fel.

Det värsta jag vet är att göra fel jag har nog märkt  detta år att jag är en perfektionist. Men jag var livrädd då jag kom till bilskolan men denhär gången så gick det bättre  men jag fick veta att jag kommer Att få vänta ända till onsdag innan jag får köra upp på nytt :( :( det ända som är bra att jag slipper dendär helvetes SPANSKAN på morronen. Och ni kan ju tänka er om jag är livrädd !! jag vill så gärna ha de !! Jag vill bara börja köra jag längtar så !! ne men nu ska jag inte prata för mycket om dehär. Men kvällen idag har vari jättebra !!

 Har varit med 2 barndomsvänner (Victor & KP) Vi har varit ute och ´ätit Pizza på Midas och gått på stan och just nu sitter vi och chillar i min säng. Jag; Vicki, Julia, KP, Och Victor,

(MISSTOLK INT ;))  Men hoppas alla har haft en bra kväll, Och imr ska väl vi vara igen då :) Vi ska till ABC  då ska ni akt er för att

då kmr vi dit och ställer till det.  :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar