söndag 14 april 2013

En Minnesvärd Helg :)




                       
                      Hej idag har jag varit och ridit igen med min kusin Mimmi

det var så otroligt KUL Och UNDERBART :D <3 Vi var ute och red i terrängnen med 2 hästar den som jag red på hette Elli Och den som, Mimmi red på hette Pelle. Först var det nog lite osäkert eftersom jag inte kände Elli så bra och man är ju alltid rädd då man rider en helt ny häst att något hemskt ska hända. Men allting gick jätte bra :).

               Vi galopperade jätte  mycket och första galoppen var jag nog lite rädd men jag lät henne göra som hon ville och det gick jätte fort jag kände bara hur vinden följde med mej och jag satt bara och kände hur underbart allting var. Det var underbar dröm rid tur jag fick göra med min kusin :). Igår efter att vi varit och Zumbat och efter bastun satte vi oss framför TV:n och kollade på Dirty Dancing. Efter Dirty Dancing satt jag och Mimmi kvar vid Datorn och kollade på Kajs Julkalender lite sent för det kanske men det var roligt vi skrattade nog mycket då vi såg på det ;).

   Ikväll kommer Mamma och pappa hem dom är väl säkert bruna som negern själv ;).  Här kommer bilder :)

                   

Min Favorit Glass :)
 
                                           Elli <3
 
 
                                         
                                      Pelle =) <3
 
 
 
 
 
 
Lite väl sent för julen nu men ni kan ju alltid kolla för att få er ett gott skratt ;) Som man sägr ett gott skratt förlänger livet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar