tisdag 30 april 2013

I loved you yesterday,I love you today,I will love you for all other days





                Idag kom dagen jag har väntat på så länge äntligen är det ett halvår mellan mej och Johannes <3 <3 Vi har haft svåra tider tillsammans älskling men jag vet att om vi försöker och vill klarar vi allt tillsammans !!<3  Jag säger det till er allihop att hemligheten bakom ett långt förhållande är, Lyssna, Ärlighet,Förståelse, Romantik, Eller jag ska förstås inte säga så mycket det är nog mycket annat än bara det :). Men det där är en del saker som ska finnas :) Och till alla andra par därute som kanske läser dehär ge inte upp så lätt om det kommer svåra tider det är det ett förhållande också ska klara av även fast det känns helt omöjligt så GE INTE UPP !! I Första taget 

när ni kämpat er igenom det kommer det att komma något gott ur det jag lovar det gör det. Och då kommer förhållandet att bli starkare.

   Men nu ska jag sluta prata om äkta kärlek och hur man håller ihop det är inte min sak ;).  Idag slutade vi 1 och jag körde hem nästan med en gång eftersom att imorgon så blir det att åka till Ruka :D Resan blev i alla fall av !! :) Men det är synd att min faster man inte kunde komma med p.g.a ryggproblem :( Men vi ska försöka göra det bästa av allt :)  Jag tänker försöka hjälpa  till så gott jag kan :). Och Så har jag kommit på hur man kan få bensin pengar om man inte har jobb jo nämligen pantflaskor :)

Ikväll ska jag och vännerna ut på majlindo ;) Ne men vi ska ut på stan en sväng ;) Ska hämta upp Johannes en 5 tiden.


                  
                    



                                                      Älskar dej Johannes vi kan klara allt tillsammans <3
                            Vi har gjort så mycket ihop och med våra vänner <3 Vi har skapat så många fina minnen tillsammans även fast jag kan bli sjukt irriterad ibland och jättte arg på dej kommer jag inte kunna sluta älska dej <3 <3 <3 <3


 
 

 
 
 
 
 
 

       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar