lördag 13 april 2013

Sweet Weekend





                   
          Hej längesen igen men nu är det inte mer än 2 dagar tills mamma och pappa kommer från sin lyxkryssing i Caribien ;).

Och jag har ju bott hos min faster och det har väl gått relativt bra :)
men nu bor jag hos min moster som heter Sussu :) Jag har alltid älskat att vara här vi hittar nästan alltid på nåt kul jag och min moster och vi liknar varann ganska mycket på sättet att vara och jag kommer bättre överens med henne än vad jag gör med mamma ;)

Idag ska jag och Zumba 1/1/2 timme med min moster och det ska bli  kul jag har inte zumbat på veckor. På månda har jag min första körlektion med mopeden bli spännande kmr antagligen ti vink me hela mopon ;). Men om jag har riktigt tur får jag mopokort nästa vecka vid dehär laget:).  Men  just nu är det lite stökigt vid mosters eftersom att dom håller på att renovera alla rum i hustet jag fick inviga de nya gästrummet jag första som fick sova där ;) och jag och min moster fixade också till hotell frukost då jag steg upp på morgonen. Men vi ska nog har en mys kväll sen så det ska bli kul :) Hoppas alla andra har en bra helg också :)

Här kommer bilder från rummet jag invigde igår


 


                    

                 

  
                   
                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar