onsdag 24 april 2013

ÄNTLIGEN !! :D




                      God eftermiddiag kära läsare !! :D Idag fick jag äntligen mitt älskade Mopokort <3 jag hade tid till Drivers kl 8:45 men man ska jag ju alltid komma lite på förhand eftersom att man ska hinna klä om sej och så. Men jafg klarade det och jag är jätte glad och stolt idag :D Efter att ha väntat en lång tid vid besiktnings kontoret så hade jag mitt kort eller rättare sagt en papperslapp eftesom att man måste vänta ett tag på det riktiga kortet som kommer på posten.

Efter att jag hade varit till Drivers och fått mitt tillfälliga körkort såg jag på klockan att ajg inte kmr hinna till maten till skolan så jag gav mej iväg till ABC :D Och åt + firade att jag klarat det !! :) Med en SUPER God Kyckling Pasta.  Och på fredag är det ju Sursik Disco och det ska bli jätte kul !! :D Jag hoppas bara jag får nån att fara med för jag behöver verkligen få dansa lite :)

 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar