torsdag 18 april 2013

En Krossad DRÖM :( ;(



           
                     Hej Idag har det nog varit en av mina hemskaste dagar nånsin en av mina högsta och innersta önskningar har helt blivit krossade. Idag skulle jag köra upp och innan uppkörningen skulle jag ha en körlektion. På vägen till Drivers så kände jag mej lite smånervös eftersom jag var rädd att jag inte skulle klara det men jag tänkte ändå det går ju säkert bra ändå. Men då jag kom innanför dörren så fick jag inte samma lärare som jag hade då jag tagit mina första körlektioner.   
 
     Utan en lärare som var finsk och som VERKLIGEN INTE var bra på svenska. Med samma jag fick veta att jag skulle ha honom blev jag ganska rädd jag tänkte: Okej om jag ska klara dethär måste jag lyssna noga.  Och först gick det nog bra ända tills vi skulle svänga till ett trafikljus och han började säga en massa saker som jag inte hängde med i och så svängde jag galet säkert 4 gånger.

Och vi stannade säkert flera gångner och jag skämdes så otroligt mycket och jag kände hur ska jag klara hanterings provet nu ??.

läraren var mycket snabb då han pratade och jag hann inte med och sen for vi till bilskolan och då sa han. Att jag körde farligt flera gångner och att jag borde ta fler lektioner. Jag hade då tårar bakom ögönen och jag försökte hela tiden men jag kan inte vara avslappnad då nån pratar snabbt och säger sväng höger nej sväng vänster. Då blir man ganska så lätt förvirrad  och framför all nervös och lessen, Och rädd, Sen var det ju dags för hanterings prov och då var det 3 andra pojkar som var med.

Vi åkte dit med dem och så övade vi nödbromsning , Svängar, Och krypkörning, Det gick väl helt okej sen skulle vi köra upp jag var 3:e som skulle köra och jag fick ta om portarna och nödbromsningen. Och då jag hade gjort om allt och dom sagt att det var ok så tänkte nå jag klarade väl det. Men sen då sista kört och vi skulle få veta om vi klart de. Så då sa han ni klara det ni har kort nu men sen pekade han på mej å sa att du måste göra om det på nytt. Då kom tårarana besvikelsen kändes i hela kroppen de tog så ONT !!! Jag hade väntat så länge så länge på att få och nu då tillfälle var här klarade jag det inte. Jag hade skämt ut mej så otroligt jag var ARG PÅ MEJ SJÄLV !!! Hur FAN kunde jag göra så här FAN, FAN, FAN !!!!!!!! Jag fick också stå ute och vänta i regent då dom andra gick in för att få sina kort. Där i regnet stog jag med tårar över hela ansiktet och väntade i säkert 15 min på att dom skulle komma ut med sina glada ansikten och visa upp sina kort.

           Då dom kom var dom ju såklart jätteglada och vi åkte tillbaka till Drivers. Jag satt grät jag kunde inte hålla min smärta och mina tårar inne det kändes så värdelöst :(.
 
Då vi kom till Drivers tog jag av mina kläder fort och så jag snabbt kunde komma bort därifrån och gråta ut innan dom riktiga tårarana kunde komma fram. Men imr ska jag och köra på nytt kl 9 och på Måndag ska jag köra upp på nytt jag har så ångest så jag vet inte om jag ska klara det jag är livrädd !! Mitt självförtroende är så BOTTEN just NU !! Men jag får åtm den läraren som är snäll nu Tack ovh lov !! Dethär mopedkortet betydde ALLT jag har alltid velat köra eftersom jag hatar att vara på villan på sommarn. Allt känns så värdelöst just nu..... :( Min dröm är krossad :( :(



2 kommentarer:

  1. Men jag tror ju du får kortet nästa gång du kör upp, å får du int då e de ju bara att testa igen. Du fixar de nog!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK För uppmuntringen Hanna de värmer :) <3 Men de är ju bara det att man måste ta och betala mer så det är det också ... Men jag vill verkligen klara det nästa gång :)

      Radera