söndag 21 april 2013

I Try So Hard to see the god things in me




                          
                   Hej igår var jag ut och åt till ABC med trevligt folk jag, Victor, Julia, KP, Å Vicki gick från Kivilös till ABC. Där åt vi och hade de trevligt sen senare kom Johannes dit också <3 Sen gick vi från ABC mot stan och tollade på i skolparken ett tag. Sen for vi vidare till mitt. Och satt där i min säng igen. Har märkt att jag får svårare att se de som är bra i mej själv vet inte varför men just nu går mitt självförtoende upp och ner. Ena stunden tkr jag att jag är överlägset duktigt och att allt går bra men några minuter senare kan jag mitt I allt tänka hur ska dehär gå nu då  ??

jag känner ofta att jag är elak mot personer som inte förtjänar det jag känner ofta att jag kräver för mycket. Jag försöker få varje dag att gå ihop men varje dag känns de som att jag ska gå bitar eftersom jag inte vet vad jag ska göra.

Det känns som att jag alltid tappar kontrollen och att all bara rusar i iväg utan att jag har nån chans att göra nåt åt det eller hinna med.
Jag gråter ofta varje kväll för en massa små saker och tkr att jag har det så dåligt. Men det stämmer ju inte jag har väl inte ett dåligt liv eller ... ??? Det känns som att jag förlorar alla just nu personer som jag har haft så bra kontakt och kunnat prata med om en massa personliga saker känns så långt borta nu. Fast jag vet att det är lika nära som vanligt men jag känner mej ändå ensam. Men jag försöker att tänka att jag vet hur man överlever det är bara att kämpa på imr är en ny dag med nya problem och möjligheter.

      Förlåt för att jag elak ibland jag vill inte vara de men jag bara är det jag vill inte såra eller förstöra. Men jag håller just nu på att förlora all ORK & Kontroll jag har jag vet inte vad som händer allt och ALLA bara FÖRSVINNER !!!. Det känns som att jag inte har nån att prata med det känns bara som att vad jag än gör så gör jag

FEL !!. Antingen sårar jag, Gör nån arg, Gör nån besviken, Får nån jag älskar att känna sej elak och hemsk. Jag ville inte göra så mer men det känns som att hur jag än gör går allt åt helvete. Vad ska jag göra ?? !!



                       








                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

                          

                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar