söndag 2 juni 2013

Bye Grils Hello Summer :) :(






   Hej igår var det ju avslutning det var otroligt långtråkit.

Man fick ju sitta i nästan 2 timmar å lyssna på tal och tal men det värsta var nog då 9:an steg upp och skulle få sina slutbetyg då grät jag. Speciellt då 9 C steg upp där flickorna mina gick i då grät jag nog speciellt mycket. Det då jag egentligen förstog att nu går dom nu lämnar dom Oxhamns. Och direkt efter skolan for vi till Närpes på student kalas. Jag kom hem till halv 7 och då körde jag iväg till Julias. Och då alla kommit hem till Julias gick vi till Midas och åt

   sen gick vi lite till och for sen hem till Julias. Då vi kommit hem till Julias var det ju såklart dags för cruising med mopederna <3.

Det var en rolig och minnesvärd kväll men jag tyckte nog att Fredagen var roligare eftersom att då bestämde vi oss för att åka på utfärd till Larsmo och då hade vi också med oss en som körde med traktorn så då var det ju extra kul ;). Vi for en sväng till min villa också. Sen for vi också och kollade in våra gamla traktorer och på vägen dit fick jag sitta på med traktorn vilket var jätte kul jag hade inte åkt med en traktor på 5 år förens nu. Och jag kom hem sent igår natt det var nog tur att jag körde annars skulle jag nog varit helt genom blöt då jag kommit hem.

     Efter som det ösregnade så men dagens planer blir att köra till Sandsund :) <3 Men jag vill önska flickorna mina lycka till jag vill önska lycka till åt Julia hoppas du inte tycker kombin tar över hela ditt liv när du väl börjat och hoppas du trivs med närvådar yrket sen. Lycka till Vicki jag vet att du kommer klara PG och ni ska tänka flickor att det är ju bara 1 år som vi inte kommer ses varje dag sen kommer vi ju till PG <3 ÄLSKAR ER <3 <3 TACK FÖR ALLT <3 <3.
                               Bilder från Fredag och Lördag
 
                 
Sista cykelturen tillsammnas till Skolan
 
 
 
Miss you alredy <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vicki&Victor = True Love <3




 


 
 
 


 
Julia&Johannes <3



 
Julia&KP Forever Together <3
 
 

Bussi mopobrudan påväg heim från Larsmo <3
 
Stackars Victor som blev överraskad av regnet då han följde hem Vicki <3
 

Det fina avslutnings klänningarna <3
 
 
Vi ska nog ha en riktigt BRA ,FIN ,ROLIG, Undrbar & Minnesvärd Höjdar Sommar Tjejer <3
 
 
 
 


                        
        

4 kommentarer:

  1. vad ska ni göra i sandsund? :)

    SvaraRadera
  2. Nå de nu en speciell person som bor där ;) <3

    SvaraRadera
  3. oj va du o dina kompisar är söta!! :)

    SvaraRadera