lördag 10 augusti 2013

2. Mina Bästa kompisar :)





                           Hej beklagar att ni har fått vänta men jag ville så gärna ha en bild på alla oss innan jag gjorde detta inlägg så det är därför ni har fått vänta så länge. Men sen kommer nog min lista att fortsätta rulla på regelbundet får vi hoppas :).

     Nåja vad jag kan säga om mina vänner som jag väldigt ofta nämner i  mina inlägg så en vanlig kväll med vännerna så brukar se ut såhär om vi bara har menat att vi ska ha det chill ! Först sitter vi och pratar om alltmöjligt som mopeder, andra motorer, och om det hänt nåt annat speciellt sen blir det oftast nån film som vi tar och kollar på eller så går vi ut nånstans. En annan kväll kan det se ut som så att om vi får me oss nån annan som har mopo (eftersom Victor inte har mopokort ännu) Brukar vi fara ut och cruisa :) Det är en sak som alla i gänget tycker är roligt och så brukar det ofta hända en del random saker då vi är tillsammans och ibland kan vi planera att åka iväg nånstans men det är nog bara på sommaren vi gör sånt men nog brukar det bli en och annan roadtrip men det är inte så enkelt eftersom vi är 5st personer och vi ryms inte alla in i en vanlig bil.

             Det bästa med att få vara en del i dehär gänget är att man kan prata om allt med alla och jag litar lika mycket på alla i vårt schack <3 och alla accepterar hur man är man behöver inte vara rädd att man måste uppföra sej på ett vist sätt om vi är tillsammans. För vi respekterar varandra och vi gör så mycket roliga saker tillsammans <3
                                 

                                   Älskar er allihop <3 <3
 
Såhär kan det ibland se ut mellan Victor&KP
 
 
 
 
Nu ska jag berätta om alla mina vänners personligheter, alla kommer inte vara nöjd med sin personlighets beskrivning;):
Julia: Är otroligt omtänksam, Går att prata med om allt, Och hon kan bli otroligt Hyper ibland, Men hon är nog en av dom i shacket som är lugnast, <3
 
Vicki: Har humor, och är väldigt klok, Hon kanske verkar lugn på utsidan men på insidan 
kan hon vara helt Crazy<3 Och med henne kan man också prata med om allt <3
 
Victor: Kan vara otroligt random, Är jätte snäll,
empatisk, Och en underbar person på många sätt <3
 
KP: Är också lugnast och klok men han har nog humor   så det räcker och blir över, Duktig på datorer och motorer <3
 
Jag brukar ofta säga åt mina flick kompisar att dom ska vara otroligt lyckliga över att dom får vara ihop med såna underbara pojkar som Victor och KP <3
Och på Söndag blir det en sista övernattning och då blir det förmodligen ett dopp i Gamla Hamn och mat på ABC
 
 
Tack än en gång älskade vänner för allt som jag fått uppleva tillsammans med er och för allt som ni hjälpt mej med <3 <3
 

2 kommentarer: