lördag 24 augusti 2013

8. Mina Rädslor





             

                  Hej igår var det ju Juthbacka :) <3  hade en riktigt rolig och bra HELKVÄLL !! :DHade riktigt kul med hela shacket  <3

gick och tittade på gamla bilar och jag hittade flera rosa bilar som jag verkligen älskade. Och nästa freda blir det att sova på KPs villa så vi har en storhelg ännu att fira :) och sen på Lörda åker jag och tjejerna till Power Park !! Har väntat på det så otroligt länge att få åka dit men på Lördag blir det en tjejkväll :). Allt var bra förutom att jag dragit på mej en förkylning :( Måste bli frisk till Måndagen så jag kan åka och träna då.

 

 Men nu ska återgå till listan och berätta om mina värsta rädslor högts uppe på listan hamnar nog att förlora dehär gänget och vänkretsen som vi skapat jag har förlorat så många vänner men domhär vännerna som jag har nu håller jag väldigt hårt fast vid!!

För om jag måste gå igenom att förlora nån igen det klarar inte mitt hjärta, Kropp, eller psyke igen har just fått mitt hjärta att bli helt igen så nej inga mer hårda slag tack.
 Det andra jag är jätte rädd för att inte hitta rätt att aldrig få ha nån som älskar mej för MEJ ! och bli ensam utan barn och man , och aldrig får uppleva dendär äkta kärleken som jag söker efter.

Det 3:e är att jag ska bli deprimerad på nytt jag var en så hemsk person då jag var det jag behandlade verkligen inte mina älskade vänner på rätt sätt då och framför allt var jag ett ältande vrak och denna senaste månad har jag kommit på mej själv dedär depressions tänkandet som jag tänkte förr då blir jag alltid rädd och då ställer jag mej fråga inte är jag väll deprimerad nu igen ???

Och det 4:e är att inte få göra det jag vill arbeta för det sista jag vill är att sitta på nåt kontor eller nåt annat skit för att jag inte lyckades inom media världen det vill jag verkligen inte ska hända mej.

Så nu fick ni vet mina värsta farohågor  men jag får väl bara hoppas på att något av dehär inte kommer hända.

men här kmr lite bilder från kvällen och en låt som jag hela tiden hade i huvudet hela kvällen ;)

              
                                  Suddig bild på mej och tjejerna
                            Detta klistermärke kmr att sitta fint på mopeden <3
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar