tisdag 20 augusti 2013

6. Saker jag älskar

 


                                         
                                 Hej nu ska jag berätta om saker som jag värderar mest och nästan alla domhär sakerna hjälper mej i vardagen :)

så jag har tagit lite bilder idag för annars skulle inlägget bli så tråkigt så därför bli det ju nog roligare om man också har bilder att visa :).

                     Så jag börjar med mitt piano det är först på listan

Mitt piano finns alltid där för mej om ingen av vännerna finns till hands om jag är lessen bli jag nästan alltid gladare av att spela jag pianot till julklapp och jag minns ännu hur glad jag blev :) <3

Mammas system kamera <3 mamman tkr inte om då jag lånar men jag lånar den iaf men det bara om jag ska ha några riktigt speciella bilder jag skulle aldrig ta med den en vanlig dag till stan på kvällen eller så
 

Min handmade kalender och den tkr jag så mycket om eftersom att den påminner mej om jag jobbat hårt & lagt ner min själ i arbeter och att det bevisar att jag i alla fall är bra på nåt inom konsten eftersom jag är jättedålig på att måla


Dagbokslådan som hjälper att minnas det små och roliga vardagsminnena och som är till stor hjälp om jag har glömt något viktigt minne som jag inte minns helt
 
 

Min utdragbara dubbelsäng som jag fick till konfirmations present och den är iaf inte idag såhär städad ;) denhär bilder bilder är från julen ;) Men den är så bra eftersom om jag behöver mera utrymme nån gång är de bara att dra in den och ta bort madrasserna de ändå som är dåligt är att jag har riktigt dåliga madrasser som inte gör det så bekvämt att sova men jag hoppas på att i födelsedags eller julklapp få en hel ordentlig madrass

Studio Z shemat som påminner mej om vad som finns att gå på :)



 

Och sist men inte minst min älskade mped som jag idag fick veta att det tar en dag till för att bli klar :( Jag blev ju inte lite sur heller !!!! Jag blir mer och mer säker på att jag ska köra på vintern eftersom jag missat så mycket körning nu och dessutom jag måste ju också åka med nånting då mamma&pappa inte kan köra mej. Men klart jag tänker köra mindre då men jag tänker inte sätta in mopon i garage och vänta på att våren ska komma nee kommer inte på fråga. Och så har det kännst så ensamt då jag inte har haft nån att vara just en viss dag eller nåt då brukar jag alltid åka en tur med Piaggio <3 Kom hem snart älsklingen min <3 <3 <3

Nåja nu fick ni en inblick i vilka skaer som betyder mycket i min vardag och förövrigt har faktiskt denhär dagen varit den bästa skoldagen hittills :).
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar