måndag 5 augusti 2013

My Flaws and my Better Side




                                      Hej igårdagens inlägg bad jag er att ni skulle skriva
                    vad ni tycker jag skulle skriva om och många önskade att jag skulle berätta mer om min vardag och vad jag och mina vänner brukar göra, och någon ville att jag skulle ha en 30 dagars lista och någon ville att jag skulle skriva vad mina fel och brister är så jag satte ihop en lista över vad jag kommer skriva om nu i min lista det blev inte 30 men det blev en 26 dagars lista som får duga så den listan börjar idag. Och idag tänker jag berätta om mina fel och brister och vad jag är nöjd med.

             Brister:

         1. Har svårt att tygla mitt humör
          kan bli mycket arg om man gör det på rätt sätt
          2. Gråter för mycket
         3. Pratar för mycket
         4. Kontroll freak
         5. Jämför mej med andra

      Detta är jag nöjd med:
       1. Sjunger bra
        2. Målmedveten
        3. Social
        4. Säger oftast vad jag tkr
        5. Empatisk
        6 Annorlunda en (sak jag inte alltid är nöjd med)
        7. Blir inte lika lätt sårad mer som jag förr blev efter allt som hänt mej så vägrar jag att låta folk trycka ner mej !
 
             Tyvärr kan jag inte säga att jag gjort så mycket bra i mitt ännu så unga liv jag har sårat många och jag kan också berätta att du jag gick i andra klass mobbade jag en flicka i min klass och idag mår jag jättedåligt för det även fast jag sagt förlåt och hon har förlåtit mej och idag är vi bra kompisar. Och då jag var liten var jag mycket elak tills jag träffade Vicki  fast många inte tror det men jag tycker  verkligen inte om att såra folk men det har vi alla gjort mer eller mindre och det är inget man slipper undan med och jag är jätte ledsen för alla jag gjort dumma saker åt både som liten och som stor jag ville inte göra det men gjorde i alla fall Fölåt :(
 Men bra saker jag gjort är att jag  tröstat mina vänner då dom varit ledsna och jag fick trösta många barn då jag var ledare. Och jag skyddar mina vänner till 100 % om någon kommer och gör nåt elakt mot dom då jag är med så står de dom dyrt.  
           Men här är min 26 dagars lista:
            1. Min brister och min bättre sida
            2. Mina bästa kompisar
            3. Mina drömmar
            4. Min favorit sommar
            5. Dehär önskar jag att jag var bättre på
            6. Saker jag älskar
            7. Dehär får mej att gråta
            8. Mina Rädslor
             9. Min Favorit plats
             10. Vad jag tycker om min kropp
              11.En person jag skulle vilja byta liv med för en vecka därför att..
      12.   Något som ändrat mej
        13. Min kamera
         14. Bästa film
          15.  Dehär ÄLSKAR jag att göra
           16. Dehär avskyr jag att göra
            17. Min sjukdom
             18. Dehär tycker jag inte om med skolan
             19. Min dröm pojkvän
              20. Detta skulle jag önska gjordes på sommaren
               21. Mitt favorit godis
               22. My makeup day
               23. PINSAMT
               24. Dagbok
               25. Mitt ursprung
               26. Mina funderingar
             
            Blev ett långt inlägg idag men tack till alla som var med och tyckte till ! :)
                         
  
 
 
 
Och nu har jag också gjort så för idag att ingen kan kommentera eftersom jag avskyr elaka kommentarer av anonyma som bara är ute efter att trycka ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar