lördag 17 augusti 2013

5.Dehär önskar jag att jag var bättre på





                       Hej har inte precis haft så mycket tur för tillfället
eftersom att nu ligger stackars Piaggio på reparation igen och den får jag inte tillbaka fören på tisdag nån gång och jag hade ju planerat en roadtrip till Kokkola idag men det blev ju förstås inget av det. Så då fick jag ju nöja mej med att sitta här på villan men jag ska nog tillbaka till stan för att vara med vännerna. Först var jag ju riktigt orolig att min moped inte skulle komma tillbaka på hela nästa vecka eftersom att på Fredag är det ju Juthbacka marknaden och då skulle jag ju behöva den då jag ska köra dit på Fredag. Men det var det övriga jag hade att berätta om så nå går jag över till ämnet.

         Jag har alltid velat vara duktig i skolan men det har jag aldrig riktigt lyckas med men jag önskar jag var bättre på att dansa och jag skulle så gärna vilja vara mer duktig på att läsa noter och spela klassiskt men jag försöker hela tiden öva mer på piano och dehär året har jag nog lärt mej mer så nog lär jag mej mer och mer för varje gång.
                    För då jag ser att jag är bra på nånting så vill jag oftast vara bättre än alla andra och då vill jag vara bäst och då jobbar jag så hårt också för att vara det så då fyller jag mitt liv med onödig stress fast jag inte skulle behöva det.

                
 

 
                     
                 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar