onsdag 14 augusti 2013

4. Min Favorit Sommar




 

                               Hej nu ska jag berätta om min favorit sommar

        det är väl inte så svårt att gissa det var ju såklart denhär sommaren jag har ALDRIG haft en bättre sommar <3 men det är ju personerna som har funnits med mej denna sommar som har gjort den minnesvärd. Varje sommar har jag suttit inne på villan i Larsmo men inte i år och det har jag ju egentligen min mopo att tacka för att jag fått en så underbar sommar även om den inte är person i sej.
                       Och idag var det andra skoldan och det kändes bara alltså jag vill gå ut 9:an NUU !!! jag har inte ens gått en månad i skolan och jag vill redan gå ut men jag saknar flickorna mina så MYCKET !! <3 <3 inget är det samma då dom är borta allt är så mycket tråkigare idag i skolan jag vet jag låter som en 5 åring men jag var faktiskt gråtfärdig idag i skolan det känns så ensamt utan dom <3 men jag kämpade emot och tänkte nej jag kan inte börja gråta nu det är ju ändå bara andra dan i skolan även fast jag vetat en lång tid att det skulle bli såhär så gör det ändå lite ont då jag åker till skolan eftersom att jag är så van vid att flickorna alltid SKA finnas där i skolan. Och idag då jag gick från spanskan tänkte jag att nu måste jag till Julia och Vicki och berätta vad som hände igår men så kom jag ju på att nej just det dom är ju inte här längre.

 Jag räknar bara dagarna tills jag går ut och får börja i PG <3

              
                                   En gammal bild på mej& flickorna <3
                                    Det är så ensamt utan er ska ni veta ! <3
 
 
En jättebra låt som Julia fått mej att höra på Tack för det <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar