onsdag 21 augusti 2013

7. Dehär får mej att Gråta





                Jaa det finns mycket som får mej att gråta men jag gråter i alla fall inte lika mycket som jag gjorde förut eftersom jag har börjat få en lite hårdare yta efter allt och alla som sårat mej så finns det inte så mycket mer men jag minns ännu idag tiden som deprimerad så då kunde jag gråta upp mot 3 - 2 gånger i veckan.

Och förra året hände det ju också en hel del jobbiga saker och då grät jag också väldigt mycket men då gjorde jag det mest för mej själv då jag var inne på mitt rum. Men jag gråter nog mer sällan nu men då jag är lessen för nåt kan jag nog gråta länge eller om jag börjar tänka på sorgliga saker och ibland har jag nog fått kämpa med gråten i skolan då jag saknat flickorna speciellt mycket.

                  
                                          Denhär musikvideon får mej alltid att gråta för att låten och texten är så sjukt bra och musik skulle jag sitta i nån jury för bästa musikvideo skulle det absolut denhär musiken bli utnämnd till det eftersom denhär musikvideon visar verkligen vad denhär låten handlar om.

                  Denna text är så otroligt bra <3 Men jag gillar bäst refrängen för det finns ingen annan låt som jag kan komma på som ger ut ett så starkt uttryck av vad man känner.


                     
               På Gatan där jag bor den ända låten som jag tycker är bra av Lena Philipsson


                   Okej nu har jag ju bara räknat upp musik som får mej att gråta men det finns nog mycket annat också men jag blir nästan alltid lessen om det är nåt riktigt roligt man planerat och så blir det inget av det. Eller då jag jobbat så hårt och stressat med nåt skolarbete så får jag ändå inte det betyget som jag ville ha då känns nästan allt bara som onödigt arbete. Och så kan jag ibland bara mitt i allt få nån gråt attack om jag känner mej jätte ensam kan jag mitt allt bara ligga och gråta för att jag känner mej så ENSAM !! Fast jag vet att jag egentligen inte är det men det händer lite nu som då.

 Men nu tänker jag snart gå på mitt första Bodycombat pass och efter det blir det Bodypump såna saker får mej alltid på bättre humör om jag är lessen eller arg.

                
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar