söndag 11 augusti 2013

3. Mina Drömmar




                

                     Hej nu ska jag berätta vad jag har för drömmar

              jag har många drömmar men vissa prioriterar jag som viktigare en av mina största drömmar är att jag ska lyckas som artist och sångerska inom musikvärlden. men jag ska och räkna upp alla mina drömmar som jag tycker är viktigast :)
 
          1. Lyckas inom musikvärlden
          2. Hitta min mamma
          3. Praktisera som barnmorska i London
          4. Skaffa familj med nån jag vet att kommer stanna kvar vad som än händer
            5. Börja dansa ´på riktigt ! <3
            6. Få en pojkvän som verkligen tkr om mej för mej och visar det <3
             7. Resa utomlands med kompisarna :)
              8. Skaffa en egen häst nångång i framtiden
               9. Få göra filmer och skriva böcker
             Ja det var min dröm lista det jag kom inte på fler drömmar men jag hoppas i alla fall  att det mesta slår in. Men till alla er som också har livsdrömmar ge inte upp om dem dom finns ju där för att bli verkliga !.
 
 


 
                       
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar