tisdag 5 februari 2013

En grå dag

                                     
               

                         Har varit en grå dag idag. Skrev finska provet 
                   
                          och det gick som sagt inte så jätte bra :( 
                               
                             och efter att jag skrivit finska provet fick jag stressa 
                                 iväg till elvevcafe som jag har hand om med Vendla denna vecka. Det var nästan det bästa med hela dagen, efter att ha   varit och sålt och själv köpt pringles och en trip. Fortsatte dagen med att gå på tillvals ämnet motor och el. Och det är ett tillvals ämne jag böt till från företagsamhet, jag böt till det eftersom jag tyckte företagsamhet blev en plåga. Men inte var mycket bättre På
Dehär har jag suttit och pillat med i 3 månader på motor & el nu  
motor och el heller jag förstog ingenting och om jag inte skulle ha haft Victor till hjälp hade jag aldrig klarat mej. men det är iallafall bättre än företagsamhet. Nu ska jag börja laga kladd kaka så jag blir på lite bättre humör. & sen blir det att läsa alkakaner , Alkener, Och Alkyler (Kemi) Vill så gärna ha en 9:a i Kemi har kämpat för de I 1/1/2 år och detta är det sista provet !!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar