lördag 16 februari 2013

Festen Har Bara BÖRJAT !! :D

                               
                       Hej har varit på sursik disco ikv det var nog helt kul


Iinte så värst fin bild på mej men la nu upp den i alla fall :)
               men jag skulle gärna ha dansat lite mera :) Men man kan ju inte få allt här i världen heller. Men jag var på Sursik med Sara Sundvik och Ello och mycket annat roligt folk :D Det är alltid kul att träffa nya männskor och skapa nya kontakter. Och idag skrev jag också SISTA PROVET !!! :D ÄNTLIGEN jag har haft 2 prov nästan varje vecka och idag hade jag prov omtagning på dedär kemi provet och det gick bra nu kan jag äntligen pusta UT och känna frihet :D.  imorgon blir det att spela teater innför kompisarna :) <3 och sen blir det att fara ut med sötisarna mina och äta pizza. Och idag på morgonen hade vi gympa och skidning stog på shemat och jag HATAR SKIDNING !!! men jag tog med ett par gångstavar och fick gå ut och gå med 3 pojkar från min klass vi hade fina diskussioner <3 det är så sällan man pratar med pojkarna I klassen men då tillfället kmr blir man nästan alltid förvånad av hur mycket det vet & förstår. Idag hittade jag också mitt kram dags hjärta jag tordde jag tappat bort det men så hittade jag det och ni kan ju tänka er hyr glad jag blev !! Men här kommer lite bilder <3 Önskar er allihopa en kul och underbar helg :D
Klädd för Surisik :)
 

Dessa personer kramade jag på Alla <3 Dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar