torsdag 28 februari 2013

I Love For Who You Are

                 Hej ni som var på facebook igår kväll såg kanske att jag ändrat min relationsstatus till ett förhållande. Och det känns så befriande att äntligen gå ut med det. ni tycker kanske det är konstigt att man inte går ut med det direkt men anledningarna är många. Men dom avslöjar inte här
men det har varit en tuff tid och gått upp ner ner upp. Men nu hoppas jag på en mycket bättre tid jag blickar framåt just nu . jag ser fram emot skolans frilufts dag som är på Tisdag då åker hela kompis gänget till Lappo. Och om exakt 1 månad åker jag och Vicki till Ruka över påsken och det är första långa resan jag gör med en vän men jag ser sjukt mycket fram emot det. Jag ser så otroligt mycket fram emot att få ta mit Moped kort och skaffa moped. Det har jag längtat efter så JÄTTELÄNGE PÅ. Ska nog nån gång lägga upp bilder på min dröm moped :) Igår firade vi Jules 16 års kalas där bjöds på mycket gott. Här kommer lite bilder från gårdagen  Hoppas alla har ett bra sportlov. :)

Julia & Jennie
mitt på Gatan ;)

Tårtan var godast Du är bäst på att baka Julia du ska
få baka till Mitt bröllop :) <3



 


 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar