söndag 10 februari 2013

En Lyckligare Dag Idag :)

 
 




Ja idag har det varit en bättre och roligare dag fick veta att en när & kär person hade de bra :) <3 <3 . Och idag på Klas Klättermus på teater jakob var det en stor publik så då blev det ju såklart roligare att sjunga. Har ju alltid haft en stor dröm att spela en stor roll i teater Jakob i nån revy teater. Men man får ju se om får göra nåt sånt hoppas ju att man ska få det men folket som är med är ju totalt underbart trevliga människor !! Och så fick jag också veta att bästa vännen Vicki får komma med vår familj till Ruka den 28:e Mars !! det gjorde ju mej jätte lycklig. Och denhär månaden har jag och Vicki varit kompisar i 6 år och jag och Julia har varit kompisar i 5 år man kan inte ha bättre vänner än dom. De stannar hos hur svårt det än är dom finns alltid till ska nångång göra ett inlägg om mina fina vänner nångång och bertätta mer om dem. Men  imrogon ser jag inte så mycket fram emot vi har nämligen kemi första timmen och det ser jag inte fram emot alla kommer ju kolla snett på en nåja det får dom väl göra då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar