torsdag 14 februari 2013

Happy Valentines Day




                         Hej idag var det alla <3 Dag det var en helt bra dag I skolan och vi såg på en film som hette: The Lucky One den var jätte bra en såndär typisk romantisk film som jag gillar. Vi fick också kram dags hjärtan kramade mest flickor men det blev nog ett par pojkar också :) Och imorgon är det SURSIK DISCO !! <3 <3 <3 :)
det var längesen jag dansade och var där det gör mej alltid glad att åka ut på disco och dansa då känner jag att jag kan vara mej själv och att jag inte behöver tävla med nån. Jag har alltid älskat att gå på disco för man blir så glad och då jag var depremerad för 1 år sen så blev disco som en drog för mej på dans golvet kunde jag släppa ut alla mina känslor men samtidigt ha otroligt kul. Men sen försvann alla som man brukade gå med och då blev jag jätte lessen över sommaren eftersom jag inte fått dansa så då skolan började igen så var jag super drepressed så jag började gå på zumba jag hade aldrig tyckt om zumba tidigare men det var ju som inriktat på dans så jag sökte mej dit det började med en gång i veckan sen ökade det plötsligt till 3 gånger i veckan och sen började  jag också med sch"Bam som var mer inriktat på dans och lite street och dethär ledde ocksp till att jag hittade min träningsform jag behöver musik för att kunna träna. Det blev ett lite negativare inlägg än jag tänkt mej men då jag väl börjar skriva kan jag inte stoppa mej ;) Men det kmr nog fler historier om mej så det är bara att vänta och se. Men till er som inte har hittat er tränings from kan jag rekomendera Studio Z där finns nåt för alla det tror jag faktiskt och det som är så bra är att man inte måste  koma om man inte kan man behöver inte förhands boka eller boka av om man inte kommer. Men hoppas alla har en fin, Bra & Kärleksfull alla härtans dag :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar