måndag 18 februari 2013

I Can Move on For Real Now :)

              Idag fick jag mitt slut betyg i Kemi jag fick 8 :(
       jag blev ju såklart väldigt ledsen och irriterad och framförallt
besviken eftersom jag har lagt ner: Blod, Svett, & tårar men ändå inte fått min efeterlängtade 9 men i hjärta och själ kmr jag ALLTID HA 9. Och idag har jag rett ut en massa saker och fått svar på många frågor jag funderat länge över jag känner att jag
äntligen kan börja gå vidare på riktigt nu. Och det har varit en jätte konstig dag både bra/Dålig men en sak vill jag säga till alla er som har inte har rett ut bråk med era vänner och lämmnat varann för det så jag säger bara: Red ut det ni båda kmr att må mycket bättre ni kanske inte blir lika bra vänner som förut men ni kan i alla fall vara i samma rum och jag rekomenderar verkligen att alla ni som inte rett upp gamla gräl så jag uppmanar: VÄNTA INTE FÖR LÄNGE. Vi alla behöver svar på våra djupa funderingar. Och vi alla måste kunna erkänna att vi gör fel och misstag men vi måste lära oss av dom och tänka till nästa gång. Och det är jättebra om man kan be om förlåtelse alla vi måste lära oss när vi gör fel säger elaka saker vi  inte menar . Man måste lära sej förlåta och ta emot förlåtelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar