måndag 4 februari 2013

My Monday

                           
                                       
                                   Idag har jag haft en mycket tåkig måndag.
                       
                  Eftersom en av mina närmaste är i Vasa för tillfället och mina 2
                  kompisar är på prao. Så det blev en ensam dag och kommer 
                   förmodligen blir det  en ensam vecka också. Men jag var ett varv
              på Seppelä idag och köpte en väska för 3:e gången som skolväska  
                 får väl hoppas på att denna väska kommer hålla nudå och sen
                       gick jag till bibloteket och försökte läsa så mycket & koncenterat  jag kunde det gick väl helt ok antar jag sen kom jag hem och 
 pluggade stenhårt igen på finska med mamma. Och så hann jag faktiskt 
               gå ett pass på studio Z :) och nu sitter jag och ser på Top Model 
                     Svergie :). That was my day :)  

                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar