onsdag 27 februari 2013

Varje Dag Är En Överraskning


        Hej idag blev det att stiga upp kl 4:30 för att hinna med
tåget som skulle ta mej och mamma och pappa till Helsingfors. För att se på Kristina från Duvemåla jag älskar långa tågfärder & Bilfärder det är som så avslappnande på nåt vis bara sitta där och åka förbi en massa olika landskap

och lyssna på underbar musik. Kristina från Duvemåla var en musikal på 3:15 min lång men den var nog helt bra jag förstog inte allt som sas eftersom det användes mycket gammal svenska. Vi hann också med lite Shopping tyvärr fick jag inga nya Byxor men jag fick nöja mej med: Shorts ,
T-Shirt, Och en plånbok. Imorgon blir också en fullspäckad dag. Vi ska åka ut till Lappo och sen ska jag fíra Julias 16 års Dag :) Men jag har hellre en fullspäckad dag och lite små stressigt än en hel dag framför datorn och sitta hemma. Men varje dag ser ut att bli händelserik och rolig. Och jag mår faktiskt jätte bra jag hoppas det är påväg uppåt för mej :) <3
Det jag köpte i Hesa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar