onsdag 20 februari 2013

Just want to shake Off my Problems right Now



Skulle bara vilja gå och dansa av mej allla mina STORA PROBLEM Just nu !!! Jag undrar när mitt största problem blir ett matte prov varför måste just jag ha en massa stora problem jag vet att jag inte är ensam om det. Jag vet att det blir bättre en dag efter allt jag gått igenom vet jag att hur dåligt och hopplöst det känns så blir det nog bra en dag men ibland måste man höra det av nån för att fortsätts hålla tron och hoppet uppe. Jag hoppas att jag en dag kan känna att nu har jag allt jag behöver jag behöver inte nåt mer men den dagen är just nu väldigt långt borta men då den dan kommer då tänker jag ta vara på den och aldrig släppa taget. Många männskor tror väl att jag inte så stora problem just nu. But baby you just see the outside of me not my thoughts and the mess inside me men jag tycker jafg redan kastar för mycket problem över mina nära och kära fast jag knappt sagt något alls men jag tycker ändå att jag sagt för mycket. Men tack å lov för 8 C jag skulle gärna flytta till er klass men jag tror nog ändå jag skulle flytta ut därifrån fortare än kvickt efter ett tag ;). Men jag kämpar på I dont give upp so easy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar