måndag 4 mars 2013

A Good Start on the Week :)

      Jag hade en jätte bra start på dagen idag. Fast jag gått och lagt mej väldigt sen kvällen innan så vaknade jag precis I tid. Jag hann göra mej i ordning

Ingen stress eller: MÅSTE
HINNAA !!! så en jätte lugn morron helt enkelt.
 Sen gick dagen lite upp och ner  och jag tappade bort mina nycklar. Men sen hittade jag dem i min tröj ficka eller vad man nu ska kalla det ?? ;)
sen redde jag upp mina piano noter och tränade på moped kortet som jag ska få skriva nästa månda kvart före 3 !! Imorgen är det ju den efterlängtade

friluftsdan det blir roligt !! Och snart sticker jag iväg till Studio Z på Sh"Bam  och efter det blir det Power step och sen hem och fösöka komma I säng så snabbt som möjligt ;) :).

 




 

 
My favorite Love Song <3
 
 
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar