torsdag 7 mars 2013

CHILL DAG :D





                  Idag har jag haft en jätte chill och rolig dag en sovmorron har jag haft. Eftersom att idag så hade vi skolföreställning med teater Jakob och det var också vår sista föreställing och det var ju såklart jätte sorgligt. Men det var roligt också för det var första gången hela salen var full och det var ju bra att vi tillslut fick hela salen fylld :D. Efter föreställningen hade jag planerat med Bettan at jag skulle vara med henne och att hon skulle komma till Ox.

Men innan det skulle vi få I oss något att äta och vi for till Saigon  (asiatisk resturang)  Och jag bjöd på hela köret alla pengar tog slut men det var ju för en god sak :D. Sen efter det cyklade jag med Bettan på paket hållaren till skolan och vi gick på min musik
lektion.  Sen skulle jag ha tillval (Husis) Och Aslög

brukar inte vilja ta in andra elever i köket. Men eftersom både Vendla & Victor var borta så fick hon komma med och vi skulle laga hamburgare och det var jätte roligt.  Men sen for vi hem till mitt ett tag

Chillade pratade sen for Bettan hem. Men det har varit en jätte rolig dag fast jag är jätte trött nu och ska på hjälpledar kurs. Men sånt får man ta :D


                  

Det var nog bra att vi skippade skolans äckliga lasagne och for och åt god mat istället :) och köpte mat för 16 Euro allt som allt det är faktiskt ganska billigt vid Saigon då jag tänker efter :)

En jätte snygg bild på Bettan <3



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar